-

hemma nu, va i stallet o red förut. gick riktigt bra faktiskt:D mjukade upp honom ordentligt, men passet blev lite längre en jag trodde... ca 40 minuter, när jag skulle ridit 20-30... menmen, han fick lite extra havre så de löste sig iaf^^

sen på vulkan med jonna. haha, jävla kineser överallt:S o turkar oxå:O överallt lix: alla kläder, 100kr! alla väskor, 100kr! rea rea!! haha, så jobbigt! men kul hade vi;) hittade en riktigt snygg tröja, eller ja, typ tshirt/linne eller ngt sånt:I ni får bild när jag orkar lägga ut^^

sen till stallet igen... mamma o pappa åkte o hämtade transporten, o ja duschade knut. asså omg!! jag hade ingen skimmel när jag kom... mer av en skäck.... nästan brun/grå... över HELA ryggen, rumpan, halsen, manen, ansiktet osv... menmen, bara borsta, borsta o borsta:P sen gick vi ner o duschade o blev fina:) nu sitter jag här o tjockar mig med choklad o cola.... inge bra för mina lår..... men gott äre;)
ni får en bild, blir så tomt annars...


härliga varma dagar... vart tog dom vägen???



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

Jag är med i en tävling och hade blivit jätte glad om du vill rösta på mig och min häst :)

Vi är nr3 :)

http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/roligaste-uttryck-2.html



Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:

http://satilaryttaren.blogg.se/2010/august/pinsamma-ridbilder.html

Hade varit kul om du vill vara med :)

Tack :)

2010-08-21 @ 14:33:47
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback