dressyrträning? lyckad? hmmm

nja, lix allt va nästan perfekt, förutom dom där jääävla ryggningarna! asså hur jag än gör, slänger han upp de där huvet! då tar jag lite i yttertygeln, då går han ner på tygeln igen men han stannar även om jag ändå använder skänkeln???? men imorn ska ja träna för madde så hon ska testa, sen ge mig lite tips:)

taggar inför tävlingen, men fööör i helvete!!!! jag startar kl 9.07 i LB:1, och ofc, 2a av 15! hur länge kommer man inte få vänta på ärovarvet som jag hoppas att vi kommer få göra? sen startar jag i LA:1 kl 10.48:6 där är jag 3a av 6st, så det är inte så farligt:S ngn annan som ska dit? c/d ponny asså, för ni som har b-ponny är lite yngre än jag lix tänkte "umgås" med, men men, vi får väl se;) ni kan ju oxå skriva om ni ska dit, så kollar ja när ni rider;) om ja hinner asså;) knut o ja har ju ett nytt pannband, så vi kommer blÄnka;);) sen har vi fått låna therres transport, så ni får vi boogie, o en VIT transport, ist för den där gamla bruna vi brukar hyra:S


Kommentarer
Postat av: enewe - med dressyr i fokus

sv: Vad kul! ja då kanske vi ses! :)

tack, din blogg är med fin! :D

2010-08-10 @ 21:13:43
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

Lycka till på tävlingen :)



P.s ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen =D

2010-08-11 @ 09:18:04
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback