idag och igår

igår red jag på hoppbanan, orkade inte blogga när jag kom hem:e menmen, nu kör jag;) iaf, red på hoppbanan, lite lösgörande i låg form skulle jag ju göra, men haha! det gick inte... han drog, va stark, o het helt enkelt! UNDERBART! han har ju varit så seg på sista tiden, men han va såååå HET. riktigt skönt. så det blev lite "lugnande" övningar, som skänkelvikningar, små volter, öppnor o slutnor mm.

idag skulle jag ha lektion för madde, så jag värmde upp i ca 40-45 minuter. i början va han het o dragig, men efter en halvtimme var han underbar! sen kom madde, o vi tränade på LA:2. red igenom programmet ngra ggr, kändes helt ok, bara det att han som sagt var lite het. men så ska det va! framåtbjudningg är ju +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!! känns som det kommer gå bra till helgen;) ni får en gammal bild här, blir så tomt annars:)

Nathalie Busk - Knut



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj rider du fram så länge och rider lektion efter det? blir det inte ganska långt pass då? =P

2010-08-19 @ 21:24:48
Postat av: Nathalie Busk

haha, de va bara den här gången då han hade vilat i tre dagar, o hade extra energi, så ville jag få honom lite lugnare innan lektionen:) men han va riktigt pigg när tränaren kom oxå, han har ju en toppkondition, och han får mkt skrittpauser:)

2010-08-20 @ 09:23:52
URL: http://dressyrarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback