nervös? jag? ne, fast JO!

jag är så jävla skitnervös inför söndag!! känns som att jag kommer ramla av, glömma banan eller klanta mig på ngt annat sätt:S bubblar i magen när jag tänker på't... ryttarmeddelandet har kommit, o jag fattar 0? men som tur är har jag världens bästa tränare, som hjälper mig så grymt mkt med allt!

ska träna hoppning på onsdag, o hon sa att om hon hinner ska hon bygga en terrängbana åt oss, vilket jag uppskattar att hon ens tänker på. många tränare är liksom: jaså, du vill ha hjälp? ok. höj handen lite. bra, allt ser bra ut, tror vi kan avsluta nu. (o allt såg inte så bra ut). iaf, en sån tränare hade jag förut, så nu känns det riktigt bra med madde:)

idag hade jag kompisar med till stallet (nämner inga namn)... iaf, en av dom skulle skritta ut på knut, o så kom en STOR traktor, så vi gick in på ett gärde. men så när hon ska vända på honom så tror han att det ska va galopp, så han sticker iväg i 190, o hon fick inte stopp på'n. sen gjorde han en skarp sväng o hon flög... gud asså, mitt hjärta stannade typ! först tänkte jag på henne, o vart lugn för en sekund när jag såg att hon va ok. sen tänkte jag på knut. jag tänkte typ: tänk om han va halt?  hade sträckt sig? han hade ju sprungit till ett annat stall i närheten, runt en liten sväng. så tänkte jag: tänk om han gick omkull? tänk om ngt hade hänt? men sen kom en tant med honom med sig, o gud va ja andades ut... men allt gick bra med henne, hon kunde tom skratta åt det efteråt:)

sen red jag honom lite i gamla, gick riktigt bra, han va lugn o fin. sen red den andra tjejen oxå, o det gick oxå bra, så allt är BRA!! bjuder på en bild från tävlingen, kolla bdb om ni vill se dom andra oxå... för er som inte vet heter jag nattisssss på bdb;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback