Ninja!

heter min nya kisse:) asså hon är så underbart söt! busig som en idiot, men orkar inte mkt, utan sover mest:') hon va en av dom där stallkatterna som föddes i juni i maddes stall, hon o hennes brorsa:) gissa om jag fick tjata på pappa? yes, extremt mkt:S men nu hatar affa mig:( han tycker ja ä otrogen o har gått över till ngn yngre:( haha, nä men han är arg på mig iaf...

knut har ju vilat i tre dagar så imorn ska ja rida igen, i hopp om att han har lite framåtbjudning? de tror ja nog att han ska iaf:) men för säkerthets skull ska ja nog race:a lite extra i skogen bara så han får upp livsglädjen lite;) här kmr en bild på ninja oxå:')



så himla naw:')












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback