startfälttävlan

gick bra idag:D hoppningen va så jävla rolig! han va bockande busig, o hade en ärlig bjudning på hindren. felfri hoppning, men 4 tidfel tyvärr:/ menmen, han va skitdutti:D visade upp sig (min lilla arab) med svansen rakt upp o struttade framåt:')

jävla tråkig framridning och dressyrgren idag asså! typ 20-25 hästar i en liten framridningsplätt:S man kunde knappt göra ngt:/ men iaf, ritten gick bra, ngt seg men jag kan inte säga att vi försökte;) lite nonchalanta (stavning), va vi;)

sen iaf, terräng! han va bockande busig igen på framridningen, men den här gången va de inge kul:/ om vi tex hade hoppat, o han kommit fel, o började bocka efter hindret, kanske jag skulle flyga? så bad pappa hämta ett spö, så ja kunde peta på knut när han bockade. o då skärpte han sig ordentligt:) såg så läskigt ut när dom andra hoppade, men det gick bra iaf:) fick !5! stopp, spööööken o demoner vare! men så dutti iaf:') kom i mål utan att ramla av, så jag är nööööjd! fick en fin deltagarrosett, stor grön, med ett rutigt band, och ett grönt band, och en guldigt häst i mitten:)

kommer (film) och bilder när jag har orken att lägga upp det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback