ängel

jag försår inte... jag vill inte förstå! jag vill inte leva ibland! men livet måste gå vidare...

imorse började vårat stall i botorp brinna, och alla hästar blev innebrända, och är nu änglar:'O gråter ihjäl mig, min bebis var ju där inne! jag tror inte det är sant, känner mig tom, ihålig... tänk om vi bara flyttat igår ist! men det var jag som sa att vi flyttar grejorna idag, och knut på lördag:( vet att det inte är mitt fel, men det känns bara som det:(

för er som undrar: nej, jag tror inte jag ska köpa en ny häst... jag orkar inte, och ska börja träffa kuratorn på skolan. det känns som det går dåligt för alla hästar jag rör:( först sigge, sen knut:( vill inte att ngn mer häst ska behöva lida:(

kommer nog lägga ner bloggen nu, för mitt liv var knut, och han är borta, så det är även mitt liv...


bebis! vad ska jag göra utan dig?! snälla, kom tbx! jag ger dig mitt liv, bara du kommer tbx!<3<3 älskar dig mest!

Kommentarer
Postat av: Ida Arvidsson

Hade jag haft superkrafter hade jag återupplivat Knut så att ni fick vara tsm igen.

men nu är det ju inte så.

Inget som hänt är ju ditt fel, du har bara haft väääldiigt med otur. Och klart du ska fortsätta rida, du är en jätte duktig ryttare. Du och Knut hann inte ta er till erat mål (SM?) men jag är helt säkert på att du kan ta dig dit. Och Knut vill nog att någon annan ponny tar över efter honom och fortsätter mot SM, för ni kom ju en bra bit tycker jag iaf :) Det finns inget värre än att förlora sin bästa vän, särskillt på det sättet du gjorde. Han kommer ju alltid finnas i ditt hjärta och vara den bästa, även om du skaffar en ponny/häst. Men ta vara på din begåvning, för jag vet att du kan tjejen!

Jag känner dig inte, men jag vet så mycke som att du rider fint, shysst, mjukt och verkar vara en stark tjej som kämpar för att nå sina mål!

Kom igen nu, för Knuts skull!

2010-12-12 @ 21:51:54
URL: http://www.idaarvidsson.devote.se
Postat av: Jonna

Nattis, du måste fortsätta rida. Det är ju det du brinner för!



Jag älskar dig vet du <333

2010-12-12 @ 22:31:22
URL: http://jjjooonna.blogg.se/
Postat av: Ebba

:o <3 näääää gud vad hemskt ;(

2011-02-14 @ 08:11:32
URL: http://ebbabebban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback