**********

idag har jag varit i stallet o tränat lite spansk skritt igen, och gud va fort han lär sig! det är ju inte spansk skritt än, men vi är på god väg! idag gick han nog 4 steg i lite halvbra spansk skritt, men vi har ju bara tränat 2 ggr:) imorn ska jag nog försöka filma så ni får se också:)

sen ska jag ju kolla på stallet i valåsen igen imorn, och sen får vi väl se hur det blir med det. jag gillar verkligen stallet, och hagarna är jättestora o fina, och enligt dom som står där blir dom inte leriga när det regnar. så det är ju ett +.

har inte direkt mkt att skriva om nu när jag inte rider, men säg till om ni vill läsa om ngt speciellt, så fixar jag det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback