här ska det stå bokstäver

kom inte iväg till stallet igår, och inte till valåsen... pga av en anledning jag inte berättar.

idag åkte vi iaf till valåsen o kolla, och jag gillade verkligen det stallet:) väldigt speciellt ser det ut, men väldigt mysigt. kollade boxar, höplats, sadelkammare mm. gillar det väldigt mkt iaf:) hagarna var stora o fina, ja, allt var bra i stort sett. bara ridhuset som har stolpar i sig, men det gör inget, det går ju rida runt.

sen åkte vi till stallet, o ja fick träffa min knutte:') gick in i ridhuset och tränade spansk skritt, vilket gick super:D mot slutet fattade han riktigt bra, och vi fick till 2 lite halvbra steg, vilket är superbra för att vara första gången vi tränar:) kanske kan filma ngn dag när vi tränar:)

kommer nog ett tidsinställt inlägg ikväll, om jag bara lyckas knåpa ihop ett;)


lägger ut denna igen:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lär du din ponny spansk skritt?

2010-12-03 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback