hej

har blivit lite dålig uppdate idag, men efter skolan följde jag med en kompis hem, och "pluggade". låg efter så eftersom båda 2 va sjuka förra veckan, så vi pluggade ca 40 min, sen hade vi mjöl o vattenkrig, och gud va fina vi blev;) sen gick vi ut o kastade lite snöboll, o nu sitter jag här.

mamma var snäll o fixade knut idag o tog en prommenix med honom. imorn tar jag nog bussen till kga o åker till stallet. ska träna lite emr spansk skritt, och kanske gå en promenad.

har så sjukt mkt i skolan just nu...! på onsdag har jag kemi o fysikprov, på torsdag teknik, nästa vecka ska jag göra omprov på geografin, och ha engelskaprov:P usch, jag suger på alltxD

har fixat kaninerna o katterna o hunden, så nu ska ja bara sitta o kolla på tv med ett glas cola:)


söwt bild på ninja:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback