hej

blev ingen update igår, då jag går i skolan till 15, kommer hem o åker direkt till stallet. har lektion 16.30-17.10, o kommer hem runt 18.00 (är långsam xD), och då duschar o äter jag, fixar kaninerna, katterna o hunden, klockan är 20.00, och då orkade jag inte blogga... men idag är jag hemma o är sjuk (igen), så jag kan nog hålla igång bloggen lite mer:)

nu har jag iaf ätit frukost, o ska kolla på lite tv. kaninerna har slut på hö oxå, så mamma får ta hem det från stallet, om inte jag följer med, men det tror jag att jag gör;)

igår hade jag ju ridskole lektion oxå. provade det nya bettet, men han gnisslade ändå. fattar det inte! just när han bar sig själv som bäst, och jag hade mjukast kontakt i tygeln, börjar han:S iaf, vi gjorde typ den övning jag la in på bloggen i förrigår^^ han kändes annars sådär, lite stark... traven hade iaf en bra takt, men som sagt ngt stark. nu ska han iaf stå i en månad... han kan behöva en semester, och inte få det där att gnissla som en ovana"/ ska bara promenera med honom, o lära honom lite spansk skritt från backen... det är vad jag kommer syssla med ett tag nuxD han lyfter fina o höga lyft med benen när jag pekar på ett ben o säger lyft. får se hur det går:)

sen måste jag säga: ELIN KIVELÖ ÄR BÄST!


spansk skritt, det kommer nog gå ganska bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback