knuts släktingar

tänkte skriva lite om knuts släktingar:)

Knuts pappa är en New forest, och jag antar att han är en B-Cponny, som heter Bonny's Bumble Bee (på svenska bonnys klumpiga bi). Jag har länge letat efter info om honom på internet, men inte hittat ett smack... Har därför ingen bild... Han är iaf född 86, och mer vet jag inte direkt.

Knuts mamma är en angloarab som heter Clenod OX. Vet inte mkt om henne heller, men har sökt på internet utan resultat. Jag vet inte ens när hon är född:P

Hans morfar heter Expo OX, och jag tror att han är en riktigt bra ponny, då Knuts kusiner som även har Expo som morfar (som jag hittat), är riktigt fina dressyrponnyer som tävlar på hög nivå. Allt från regional LA - St Georges. Hans ena kusin var med i arab EM i dressyr, och blev 4a, och blev sveriges bästa dressyr-arab! (hon kom först av de svenska ekipagen), och han har andra kusiner som tävlar på nationell/elit nivå. Har ingen bild på honom, men knut är ju så stilig, så det borde han också vara;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback