kommer jag fortsätta blogga?

ja, det kommer jag, fast på en annan blogg, när jag fått min nya ponny. vet inte om jag får min ponny om 2 veckor eller 6 månader, jag måste hitta den absolut rätta, och det får ta sin tid.




jag skiter fullständigt i om folk dömmer mig för att jag kommer skaffa en ny ponny. om ni säger: skaffar du en ny ponny? då bryr du dig ju inte om den förra. då är det erat problem, för jag vet vad jag vet, sen vad ni tkr om det skiter jag i. jag älskade och älskar fortfarande knut, han var o är verkligen mitt allt, men livet måste gå vidare.

tack  igen alla ni som finns och stöttar!<3333

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klart du ska skaffa en ny ponny, hade tänkt fråga om du skulle göra de men har inte vågat, ville inte verka som att du inte brydde dig om knut för de jag har läst så har jag förstått hur mycket han betydde. Hoppas bara du hittar en ny ponny att dela ponny tiden med, kommer du fortfarande att flytta ut till Valåsen när nya ponnyn kommer? Mvh kajsa

2010-12-13 @ 22:56:10
URL: http://kajsaflorello.blogg.se/
Postat av: sandra

Livet måste gå vidare och även om du skaffar en ny ponny så kommer ponnyn aldrig kunna ta Knuts plats även om den lättar lite på trycket. jag vet hur det är och du gör rätt. Man måste se framåt och jag har sätt klipp när du rider, Du kan bli riktigt framgångsrik om du fortsätter kämpa. Så hitta den rätta ponnyn och tänk framåt istället för att se tillbaka på vad som har hänt!

kram

Sandra Svanholt

2010-12-14 @ 09:22:30
URL: http://absolutsvanholt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Beklagar att du har förlorat din bästa vän på ett tragiskt sätt.. :'( Ni är så fina och passar verkligen tillsammans. <3 bra att du inte ger upp hästeriet för du är en stjärna på bilderna man sett!! Skulle vilja fortsätta följa dig i bloggen och den nya bloggen om man får..

Tänker på er allihopa som förlorat era hästar!

2010-12-14 @ 09:25:58
Postat av: Jonna

Jag tycker du gör helt rätt i att saffa en ny ponny. Jag vet hur mycket Knut betydde för dig. Men livet måste gå vidare (som du skrev)



Älskar dig tjejen <33

2010-12-14 @ 22:27:21
URL: http://jjjooonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback