stallplats

idag var jag i valåsen igen o kollade, och jag gillade allt, igen. speciellt hagarna gillade jag mkt, så stora o fräscha. kollade på lediga boxar också, och boxarna är fina och väldigt speciella, med en upphöjning där man lägger hö, där krubban sitter o vattenkoppen mm.

jag gillade stallet mkt, och det är bestämt. jag kommer flytta från botorp. ska på stallmöte på onsdag i valåsen, och träffa alla (stallägaren ville att jag skulle träffa alla från stallet så vi passade ihop?), och om vi ser ut att komma överens flyttar vi nog till helgen"/ men jag känner att det blir bäst för både knut och mig, mer vägar att rida ut på, och sånt som vi bara tkr är bättre.


bäst, bäst, bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback