-

idag har det inte hänt mkt... mest haft tråkit, men ändå inte orkat va me ngn:P red pållen på banan idag, gick hyfsat bra med tanke på hur "duktig" jag ridit den här veckan... men de blire ändring på nu;) ska rida ordentligt:) har bestämt mig för att köpa nytt hoppschabrak och luva till knut;) men vilken färg ska ja ta? !!!snåla inte med kommentarer nu!!! rött, skogsgrönt, brunt eller svart? hjälp mej är ni snälla;) sen hoppas vi att många kommer ner o kollar på oss den 16e;) börjar bli nervöööös! men de går nog bra, ska rida bättre än jag någonsin gjort:) hoppas bara vi inte blir bortlottade:P antagligen blir det ganska mkt starter eftersom tävlingarna håller på i tre dagar:P men de skulle vara kul om man kom hem med en hopprosett oxå;) håll tummarna för oss8) aja, nu väntar sängen då jag har extremt tråkit och är hyfsat trött:P glöm inte hjälpa mej välja färgen nu oxå(Y)
Nattis

Kommentarer
Postat av: anonym

skogsgrönt tycker jag är fint på en vit ponny:)

2010-07-08 @ 16:18:28
Postat av: :D

ja tycker inte svart, det är så vanligt:P rött eller grönt är finast:)

2010-07-08 @ 17:49:27
Postat av: hahhahahahha

idioterna där uppe tkr grönt elr rött, ABSOLUT INTE!

på en vit häst ska man ha brunt! annars tycker jag blått är en fin färg också om du kanske vill ha det? tar du grönt är tyvärr du också en idiot...

2010-07-08 @ 20:36:18
Postat av: Nathalie Busk

anonym och :D : skogsgrönt blir det;)

till hahh....: antar att jag är en idiot eftersom det blev grön? du vet väl att inte alla behöver tycka som du? väx upp

2010-07-09 @ 18:01:47
Postat av: hahhahahahha

nej, men grönt fattar väl alla är fult?! och du kan växa upp!

2010-07-09 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback