åt helvete me domarn!

fyfan asså, va ju på tävling med knut i onsdags, dyltabruk LB:1. asså ritten va ganska bra, två missar o ponnyn va lite off, han tog inte i, fick igenom de som behövs, resten va ok, domarn skrev att jag har väldigt bra sits o inverkan, ger mig en 6a, mkt energi i ritten, en 6a, bra takt, en 6a o mer:/ asså om du ska ge mig låga poäng, skriv inte bra saker ele?:P asså, blev 5a med 4 placerade, 1 poäng utanför placering. gah va jobbit de är!!! 63,44%, ritten var värd iaf 65-66%:P menmen, fick ju inte ens domarn ja skulle ha, den ja fick va värsta surkärringen:P arg man blir asså! aja, bara gå vidare...

va vid näset i tisdas med jonna, mimmi, lollo, klara, jossan o fler. fan va kul vi hade asså! först spelade vi brännboll, fan va ja äger (not). sen bada vi, ja hade ju ingen bikini med mig, så ja badade i shorts o bh, haha, dom som satt längre bort trodde ja näcka! haha, sen missade ja sista bussen hem, så stanna ja på stranden med jonna o matilda, sen sov vi hos jonna, va ju tvungen att lägga mig tidigare, skulle ju på tävling på onsdags, la mig vid typ 1 eller nåt o dom kolla på The OC, haha sen åska de på natten o dom typ va livrädda;) gullit tycker ja:) sen tog ja bussen hem, packade o åkte till stallet, drog iväg o ja, ni har ju läst. han som va så underbar på framridningen o typ dog på banan, men ändå va ritten värd mer än 63%.

igår red ja på ridbanan först, skulle filmat men de kom mer folk:P gu va underbar min ponny är! gick som en klocka vad vi än gjorde. ngn ny har flyttat till labbsand o ställt sin häst bredvid knut o taits hage, o den ska ju mucka me knut. så knut va helt mongo, skulle skydda tait, gick typ inte ta ut honom. men sen red ja me spö o han va typ helt okoncentrerad, men sen började han fokusera o gick av sig självt. öppnor, slutnor, skänkelvikningar, allt satt som en smäck:D den samlade galoppen, nemas problemas, samlade sig själv i slutet;)

idag va vi ut till sommarstugan, bada o sånt, åt god MAAAT, haha. hemma nu, kollar på film. imorn kanske jonna kommer med wislana, då rider vi ut o sen badar me pållarna. typ en evighet sen vi red tillsammans:e hoppas vädret håller sig så hon kan komma:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback