fy heesten, div 2 väntar jue!

min hest är dum! hehe, närå de är han inte men det gick skit att rida igår:6 eftersom pappa är sjuk har jag det svårt att ta mig till stallet, så det har varit varannan dag ungefär. men iaf så har knut fått lite överskottsenergi, och ingen kraft, så han blir trött och hänger lite i tygeln, men det värsta är när han försöker springa ifrån arbetet...

men det gick bättre idag, han behövde komma igång med bakkärran, så lite galopp-skritt övergångar gjorde susen;) galoppiruetterna börjar sitta bättre nu, bakdelen stannar på nästan samma ställe:9 blev lite häng o spring, men det gick helt ok om man sammanfattar passet:) har anmält migg till div 2 oxå, ska bli kul:) hoppas det går bra för laget, men det gör det nog, eftersom alla 4 äger;) aja iaf, sen drog vi ut en liten sväng, bara så han skulle få sträcka ut sig lite o busa av sig:) asså ja höll på att flyga bakåt av swichen när jag sa ok o han drog iväg, men det är så jäääävla härlit:D sen på vägen hem såg jag massa hallonbuskar med massa mogna, stora hallon så vi va tvugna att stanna o äta:) i början va han liksom lite förskräckt av den plötsliga, söta smaken, men sen drog han upp buskarna o "plockade" hallon själv;) hoppar ju alltid av typ 100 meter från stallet, varför ska jag sitta där uppe o lata mig, när jag kan gå med honom o knyta band med honom o låta hanom vara ryttarlös lite lix:P sen svampa ja av honom, riktigt skönt tyckte han;) sen ut i hagen, bocka o busa, sen en ordentlig rull:) sötnöt asså;)
här kommer en bild på nuten som ja fick av emma:)
Nattis

lite affro efter en tävling nån dag tidigare;)


Kommentarer
Postat av: *

du tror du är så jävla duktig va? vi 4 äger ju skrev du. jävla tönt, det finns många som är bättre än du!

2010-07-21 @ 21:22:07
Postat av: Nathalie Busk

HAHAHA!det där kallas att SKÄMTA?! tror du, lilla p12a verkligen inte att jag vet att det är Många som är bättre än oss? extremt många, men du är nog inte en av dom... haha, kalla mig jävla tönt, du sitter där bakom din dataskärm och är tuff, säg det där till mitt ansikte ist? nä, ja trodde inte det va?

2010-07-21 @ 21:33:35
URL: http://dressyrarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

när ska du svara på frågorna i frågestunden ? ;)

2010-07-22 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback