hiss o diss

yes, dax att dissa nåt mer;) vi dissar knoppar... massa små, små knoppar på d-ponnysar! så fult med massa små, det ska va ganska stora, med bra mellanrum:) hur gör ni? på a,b,c,d ponnysar o stora hästar?

sen ska vi ju hissa oxå:) vi hissar blingbling!! swarovski, strass, alla fina stenar på pannband speciellt8D det blänker, glittrar o ser proffsit ut. men inte det där vanliga, vågformade blanka:P i hoppningen ska man ha det, annars ska man sticka ut!

vi hissar att våga sticka ut oxå. hitta nåt speciellt, som inte många har! i dressyr ska det va: inga benlindor/skydd, vitt schabrak, inge bling på nosgrimman... kan bli lite tråkit om alla ser likadana ut:e matcha snyggt, välj dina färger! i dressyren är mina färger vitt och guld (håller på att köpa in grejer i dom färgerna). tex, vitt schabrak, guldigt pannband, guldiga boots, guldkant på schabraket osv. VÅGA sticka ut!
Nattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om knopparna! jag har en cponny som har ganska tjock man, så det blir 7-8 stora knoppar. bling-bling gillar jag oxå, men jag har inte råd med så mycket:( jag tävlar inte mycket så jag har inga speciella färger, så jag antar att vi inte sticker ut särskilt mycket...

2010-07-28 @ 13:47:14
Postat av: namn

jag kan tycka de ä littegulligt med små. bling är ok, sticka ut vet ja inte riktigt.

2010-07-28 @ 18:24:27
Postat av: Hoppteamet - Emelie

har en storhäst som ja knoppar, sist när jag knoppade blev det 12st , men hon har väldigt tunn man så dom blir inte så tjocka ^^

2010-07-28 @ 19:14:42
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback