hoppning

jag är ju en dressyrryttare, men lite hoppningnhar man ändå plats med lixom;) hittade en tävling i kumla den 16 juli. LD - 80 cm, det är ju vår första hopptävling... mamma åker ju till ryssland till mormor o morfar till helgen så det blir bara pappa o ja som åker isf. egentligen skulle ja tävlat dressyr den 17e, men de va för långt bort tyckte pappa. han sa: hitta nåt närmre. när ja hittade en hopptävling ist sa han att han inte orkade?:P bara för de är hoppning. men jag är väldigt nära att övertala honom iaf. så vi åker nog ändå...;)

idag tränades de hoppning me nutnos, började på 60 cm o sen gick vi till 85. hopptävlingen är ju bara på 80. men iaf, han va helt underbar! lyssnade, väntade men ändå gick de inte i slowmotion, vi hade ordentlig fart, men de va väldigt kontrolerat iaf, med tryck i galoppen. hoppade lite stort en gång, annars va alla hopp perfekta:D kanske är en hoppryttare längst in? haha, nä tror inte de;) men de är kul de me;) ni får EN bild av mig, orkar inte lägga ut fler:P

Nathalie Busk - Knut
haha, ignorera min position;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback