nähe

nope... blev ingne tävling för mig o knut idag:p pappa blev sjuk igår så ja fick avanmäla mig:6

sen idag när ja kom till stallet va nut sååååå pussig! skulle pussa mig HELA tiden! gosiga lilla skit;) sen red vi, i början gick de ok, sen helt plötsligt i mellangaloppen bara wroooooooom! han stack iväg i 190, o skulle inte sakta av... tror de va för att tait stog o tjafsa med de andra valackerna i hagen bredvid våran... han kände nog spänningen i luften. aja, sen efter det kändes han tung och hård i munnen:e mkt eftergift o mjuka händer så blev han ok efter ett tag. sen kändes de topp på slutet:9 tränade på LA:2, igen;) vill att allt ska kännas perfekt innan debuten;) imorn blire dressyr igen, o då ska fan allt kännas perfekt! haha, de hoppas jag iaf;) ser att ni kommit upp i 25 frågor nu oxå, så ja svarar nog snart;)
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback