svettigt, men duktig ponny

idag åkte jag till stallet ganska tidigt, runt 11. red på ridbanan o det gick riktigt bra:D dressyrade i ca 1 timme o 10 min eller nå sånt. usch va varmt os svettigt det var, men ponnyn va duktig ändå:) red med spö o utan sporrar. den samlade galoppen var lite jobbig i värmen men det gick ett tag... bra ökningar, öppnor, slutnor mm. nut brukar få korsgalopp om man gör galoppombyten, men idag petade jag lite på honom med spöt o japp, då kunde han:P lata lille skiten;)

köpte nytt schabrak o luva igår;) skogsgrönt blev det:) taggar till tävlingen. dom förlängde anmälningstiden till den 11e, så antagliggen var det få anmälda, de gillas;) imorn ska mamma rida, men i övermorn tror ja att det blir lite bommar o kanske nåt litet hinder;) sen måste jag smörja träns, sadel, stövlar, byta pannband o sånt:P aja, här kommer en bild på schabraket o luvan:)
Nattis


najs va?;)

Kommentarer
Postat av: frida

va fint det var med grönt:D lycka till på tävlingen:) om jag kommer dit får jag hälsa på knut då? töntig ja är ja vet men han är så söt!

2010-07-09 @ 18:07:42
Postat av: Nathalie Busk

tack:)nejdå, det är bara gilligt, och det är klart du får!

2010-07-09 @ 18:16:38
Postat av: :)

då vill jag okså göra det!:D om jag får alltså...

2010-07-09 @ 20:40:33
Postat av: juuullliiiiaaa

går det bra om jag fotograferar er? vill gärna ha lite hoppbilder och nu är det inte så långt från där jag bor:)

2010-07-09 @ 21:01:51
Postat av: EmbLeM

Du kikar väl in på min ridsportsblogg då och då va? :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-07-09 @ 22:26:08
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Sätilaryttaren Emma- En glimt av mitt hästliv :D

Hejsan :D

Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit kul om du ville vara med :) Läs mer här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html

2010-07-11 @ 19:11:54
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback