Ny blogg...

För alla nya föjare: Jag heter Nathalie Busk och är 14 år. Jag rider mkt och fotograferar, kan komma och fota på tävlingar mm. Jag har en ponny som heter knut. med honom tävlar jag upp till LA i dressyr för tillfället. han är en newforest/fullblodsarab född 96. har ni frågor så fråga på bara;) vi fortsätter. va hos bästa jonna idag, hon har ju skaffat pool, o fan va kul man kan ha!(Y) haha, ska inte ens berätta va vi gjorde:S så idag red ja inte, men imorn kör vi igen, måste träna inför tävling den 30e:(Y) lb:1, ska vinna, måste ha segertäcket(A) har ju hänt en del sen ja blogga sist, har tävlat i laxå, lb:1 o la:1. 72% i lb o 67% i la. ingen placering men nöjd ändå, va ett grymt startfält. sen i valåsen, samma klasser, placering i båda(Y) 67% i båda klasserna, trea i lb, o tvåa i la:D sen har vi ju åkt på bete, fan, finns typ ingenstans att träna dresssyr på, KASST underlag asså:e men vi gör va vi kan. knuten är iaf underbar, känns mjuk o fin, bär upp sig själv på ett nytt sätt, inte så där hängig o stel längre, känns kanon:) kommer bilder sen, min dator dampar nu:e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback