.

blev lite dålig uppdate igår, men jag åkte till stallet direkt jag kom hem, och kom tbx hem vid kl 20? då skulle vi äta, sen va ja ju tvungen att gå ut till kaninerna o fixa dom. kallt ute nj, så de måste alltid ha hö, halm o mat. vatten får de ljummet ngra ggr om dagen, det fryser ju...

ska snart iväg till stallet o rida. vet inte riktigt vad de blir, får väl se:)

har faktiskt fått en del kommentarer här o där om att jag är för lång för knut och att jag borde sälja honom. detta är inte sant. jag är 1,64cm lång, och han har inga som helst problem att bära mig, och det skadar honom inte. sen är 1,64 inte ens långt. jag är faktiskt ganska kort. men iaf, sålänge hästen inte har problem med längden så spelar den ingen roll! kolla t.ex på jan brink. hans ben är nedanför buken på briar, men det klagar ingen på, så lägg av bara, för mina ben är inte ens längre ner än knuts buk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback