globeinköp

här kommer bilder + priser på det jag köpte:)



Swarovski pannband - inget märke, 999kr, rea, så 599kr.



Catago schabrak, 499kr, rea, så 250kr, Ninja gilla' det:)


Jacson damasker, 280 kr/paret tror jag, rea, så 2 par för 380.


Silikonsnoddar, (väldigt hållbara), tror de kostade runt 80kr? (tycker faktiskt det är
sjukt snyggt med svarta snoddar på en vit häst).


läderolja, vet inte vilket märke, men det fanns ett iaf^^ 99kr, rea, så 65kr. EDIT: märket heter Parisol


BR dunjacka, tror den kosta typ 17-1800kr, rea, så 1200kr


KL tröja, tror den kostade runt 800kr, men rea, så 399kr.

ja, det var det jag köpte:) tänkte köpa ett lackat träns, men det fanns typ 5 i strl cob som jag behöver, men sen gick jag bara till typ 1 annat ställe först, för mamma sa att dom oxå hade lackade, så jag gick dit, men de kostade 5000-.-' så jag gick tillbaka, och jag var borta 5-10 minuter, och jo, gissa vad? DOM VA SLUT! fan oxå, men jag får väl använda det jag redan har, iaf tills jag hittar ngt annat:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback