globen

ja hörni, globen börjar närma sig fort nu:D här kommer en lista på saker jag skulle vilja hitta på mässan:

swarovskipannband i guld.



helst ett sånt här då jag tkr de är häftiga, och jag velat ha ett sånt läääänge, men inte haft pengar:)


eller ett sånt här, i guld då;)


Dressyrbenskydd/damasker, gärna ett par sånna här, eller med fårskinn.


En Kingsland tröja, för jag rider ju ändå inte med jacka, och en tröja kan man ha året runt:)


tkr om den här, då den går att matcha med olika färger, och är generellt snygg:)


Otto Schumacher München lack träns, rundsytt, ett av de snyggaste jag vet men antagligen ett av de dyra oxå:P har ca 3000, + 400 månadspeng = 3400. haha, mamma? lägga till, så jag kan köpa allt? haha, nä, men ngt får jag väl med mig:)




ja, det är väl mina prioriteringar, men sen plockar man väl säkert på sig lite mer/annatxD




Kommentarer
Postat av: Ida Falck

Jag ska också till Globen, vilken av dagarna ska du dit? :)

2010-11-22 @ 19:58:24
URL: http://idaafalck.blogg.se/
Postat av: Nathalie

kul:) ja ska dit på söndag^^

2010-11-22 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback