god morgon

idag känner jag att jag borde stannat i sängen, menmen, nu är jag ju redan uppe så... ska snart ut med hunden, o fixa kaninerna. har en nyvaken o gosi katt bredvid mig, "lille" Filip, väger bara 10 kg... haha, alltid skitgosi när han är nyvakenxD Ninja springer iaf runt som en idiot, allt är asså som vanligt;)

förresten, miitt täcke kom igår, men jag har inte hämtat ut det än, det ligger på lasarettet i kga... ska be mamma hämta det på vägen hem från jobbet:) tävlingen är ju imorn, så det kom verkligen i tid! tänk om det blir regn? usch, det blir de säkert, bara för att jag är där, haha... brukar bli så...


trötta lilla Filip



inte så trötta Ninja


promenadsugen Mozart


Bella (hittade ingen bild på Rosie, men hon ser ut som en harexD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback