hejsan

idag har jag inte alls gjort mkt, bara suttit hemma, varit hos farmor o ätit gooood mat, och sen sitter jag här igen:) vi har kvällen i stallet idag, så uteritt kanske det blir, men inte så lång som jag tänkt mig, folk kör ju som jävla idioter:/ menmen, lösgörande dressyrpass, sedan uteritt:) på med reflexjacka, reflexbenskydd, reflextäcke, o reflextygel"överdrag"? man sätter dom på tyglarna iaf, + en pannlampa:) bättre att synas för mkt än för lite^^

fick ett tips på en grej att göra här på bloggen:) den som kan skriva mest om knut, allt du vet, får en länkning här på bloggen:) så skriv på, allt du vet;)

haha, ni få bloggläsare som finns kvar, ni får väl kommentera;) ska försöka hitta på lite fler hissar o dissar, samt andra grejor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback