hiss o diss

ska hissa/dissa Hammarö RF. har inte tänkt igenom alla olika saker t.ex framridning, cafeteria osv, så jag gör det nu:)

framridningen: en rund paddock, vilket jag inte gillar, och marken va väldigt ojämn, så man va tvungen att se sig för vart man red... diss på paddocken...

framridningen: fanns ett till ställe att rida fram på, men det va väldigt hårt underlag (fruset), men den paddocken va iaf fyrkantig. red dock inte mkt där, bara i skritt den första kvarten, då det va överfullt på den andra paddocken då. men jag ger varken hiss/diss på den.

parkering: parkeringen va riktigt bra, välordnat och planerat, hiss på den!

cafeterian: mysig cafeteria, dock var det väldigt dyrt och inte speciellt gott, så diss på den.

inne på banan: satt pressening (stavning), på ena väggen, och många hästar tyckte det var läskigt, musiken hade dock bra volym. halkigt underlag, flera stycken halkade, ink knut och jag. vi dratta nästan på ändan i sista halten:P domarbåset satt ovanför själva banan, och skrämde därav inte knut, vilket vi gillade;) många brister, men även många bra saker, så vi är snälla o hissar den:)

prisutdelningen: musiken va fruktansvärt hög, och man hörde den tydligt från parkeringen (150 meter bort), annars var den bra. ger nog varken hiss/diss.

resultatlistan: var på en dataskärm, så efter att varje ekipage hade tävlat, kom resultatet upp där innan de ropade upp det i högtalarna. hiss på det!

nu ska vi räkna: 2 dissar och 3 hissar.

Hiss på Hammarö RF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback