rubrik.

sitter o kollar på tv o käkar lite godis här hemma:) slutade 13.25 idag, inställt;) skönt, men nu har jag inget o göra, så jag sitter bara o väntar på att klockan ska gå så jag kan ta bussen till kga så mamma kan skjutsa mig till stallet. blir ett dressyrpass på hoppbanan. ska försöka komma ihåg kameran så mamma kan fota. har dock ingen aning om vilket scharbrak jag ska ha idag, och vilka lindor... kanske blir??? eller ???. haha, kanske får ta vanliga benskyddxD måste verkligen köpa nya schbrak o lindor...

hade soprov i skolan idag, om typ industrier o jordbruk o skit, o sen en karta över norden som vi skulle sätta ut städer o sånt på. 42 grejer skulle vi sätta ut, o ja gjorde dom första 20 och gissade på typ 10, sen skrev jag: 21-42 - X. haha, kunde inte ngn av domxD menmen, G får jag nog iaf;)


Kommentarer
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-08 @ 20:35:43
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback