rubrik

sitter här o kollar på stockholm horse show, o tänker på att ja kommer va där imorn;) såg fler bidler från mässan, o ärligt talat, jag dregladexD såg alla träns, pannband osv... pappa gav mig precis mina 3 000kr, dom är så vackra! nä, men jag är dålig på att spara, o så här mkt pengar har ja inte haft på länge.

mamma får alltid damp när jag säger att ja ska ha ett swarovski pannband, men jag köper vad jag vill för mina pengar, t.o.m papper bara för att elda upp det om jag vill. hon måste bara lära sig det:) vill inte hon köpa det så måste ju jag göra det själv, och då får jag ta mig fasen det;) men jag är tacksam för allt mamma gör för mig, men jag vill ändå ha fina grejer, och jag köper dom ju själv, så spela roll?

går upp ca kl 6 imorn, tar bussen till örebro ca kl 7, i örebro 7.30-7.45, bussen går ca 9.00, i sthlm ca 11.00, och i globen ca 11.30-12.00, dressyren börjar 13.00, den slutar ca 16-17.00, går på mässan till ca 18.30-18.45, och tar tåget hem kl 19.15, i dfs ca kl 21.15, hemma ca 21.30. så kommer väl dagen se ut:)

nu ska ja fortsätta kolla på alla fina hestar, men bloggar igen på måndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback