uppdate?

hej! har inte direkt blvit ngn bra uppdate här:P

igår red jag i gamla... glömde kameran, ofc-.- sen tänkte jag ju rida på hoppbanan, men det va så kallt, vet att det inte är ngn riktig anledning, men jag är sååå svag för sånt... gick iaf bra att rida i gamla. det va jag och en till och en unghäst som red. unghästen va bara 3 år, så söt, o vet inte riktigt hur man ska göra allt^^ knut va som en unghäst igår asså! busig, slängde med sitt huvud o tyckte allt va jättekul o spännande....

sen efter ett tag så började unghästen sparka bakut (den kan va lite "all over the place"), och tjejen ramla av, o knut typ: OMG! HON RAMLA AV! skiträdd blev han, lille pluttis^^ sen fick jag trevligt sällskap av frida o sessan, dom bästa;)


idag missade jag bussen till kga, så mamma fick komma hem o hämta mig. hade ju ridskolelektion idag, kl 16.30, vilket egentligen är alldeles för tidigt för mig:P slutar skolan kl 15, bussen går 15.05, och jag hinner absolut inte med den! nästa går 15.35, och det blir för sent, så i vilket fall som helst stressar jag ihjäl mig. jag får ju egentligen inte bli stressad p.g.a den här grejen som händer mig. typ jag får inte luft, mitt hjärta går i 190, jag börjar skaka o så. inge kul, men det har iaf inte hänt på typ 1 månad?

iaf, vi gjorde lite lösgörande grejor, och han kändes riktigt fin idag! när vi red fram kändes han fantastisk i traven! lite springig men annars riktigt bra! min plutteknutte:')<3



snyggve bild på Ninjapinjakarinja;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback