uppdaten på topp...

...eller inte... nu ska jag iaf försöka knåpa ihop ngra inlägg:)

knut hade vilat i två dagar (ons o tors), och idag longerade jag honom lite, och tränade lydnad. han har en liten vintervila, men planerar att köra igång lite mer på måndag:) skönt för honom att få ta de lite lugnt, och inte köra stenhårda pass hela tiden.

igår var de trivselkväll på skolan, o ja va på discot efteråt, o hoppade o dansade som en idiot, vilket resulterade i ÖMMA ben, kan knappt gå! ah, o mina klackskor har en klack på 10 cm-.-' menmen, vill man va fin får man lida pin;)

idag blev det ju då longering, och ibörjan var det lite "tjoho, nu fan ska de gå fort!", men när han sprungit av sig lyssnade han fint, och då avslutade vi:) imorn kanske det blir hoppbanan, träna lite steg;)

på söndag blir det ingen uppdate, drar till sthlm söndag morgon, stockholm horse show, WC dressyren:D sen mässan, o ja hoppas att ja hittar ngra av mina grejor, o pannbandet är nog mitt största måste! finns en liten hästaffär här i dfs, men grymma märken! eskadron, shockemöhle, osv. älskar dom:D dom har en snygg jacka från just shokemöhle, som jag älskar! hittar jag ingen i globen jacka eller tröja i globen, slår jag lätt till med den^^


kääääärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback