vila

knut fick en välförtjänt vilodag idag. han har gått relavtivt svettiga pass några dagar nu, och det gör inget om han står/går lite lugnt ett tag nu.

har förresten fått en fråga om hur jag gör med knuts pannlugg. jo, jag varken borstar den, eller klipper den. jag låter den vara, och bara toppar den ibland. vill få en lång o tjock pannlugg, och när jag va mer nybörjare kammade jag den varje dag, så den blev så tunn! men nu får den vara, och jag sprejar bara på en svamp o drar genom luggen ibland, annars får den vara:) hoppas de va svaret du ville ha, annars får du fråga igen:)

jag funderar på att ta ett litet deltidsjobb... bara ngt litet ngra ggr i veckan/helgen? behöver pengar, vilket jag inte har... även om jag knappt har tid, har knappt tid med skolan (knut går före skolan för mig), så behöver jag pengar... har ju VG o MVG i nästan alla ämnen ändå (har brra minne), så det räcker att jag läser texter o sånt 1 gång), så dkolan är inte direkt ett problem så... menmen, vi får väl se hur jag gör:) ska jobba lite på filmen nu, hörs kanske ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback