vill ha!

sitter o kollar grandprix, hööks, horze osv... vill ha massa! behöver nya schbrak t.ex, pannband, jackor o sånt, men jag sparar ju pengar till globen:O usch, känns hemskt att ha 3000, men inte handla för dom:( men jag får hålla ut, ska shoppa loss i globen, så knut ska få massa fina grejor, o kanske jag kan kosta på mig ngn jacka oxå?;)

har lagt ut massa saker på tradera, typ pannband, träns osv, och har än så länge fått ihop ca 2500, och så hade jag lite pengar innan, så jag har ca 3000, men ska försöka skrap ihop ngra hundralappar till;)

är ledig idag, mamma o pappa åkte till knut för en stund sedan, för jag har sån träningsvärk sedan igår... har inte ridit så länge på drygt 1 månad, så det känns lite;) men nästa tävling blir till våren, då ska hemmaklubben ordna ngt tror jag, ett skönt sätt att börja tävlingssäsongen. vi kanske ska köpa en egen transport till våren. det är så jobbigt att åka o hyra hela tiden, och på ngt sätt känns det ohygieniskt? massa okända hästar har stått i den, men en egen använder ju bara knut liksom. ja, vi får väl se:)


en bild på söta lilla Ninja:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback