dressyr

blev dressyr i gamla iadg. började jobba honom i skritt först, och om jag säger världens finaste är det en underdrift! så fin o mjuk, kändes som att det skulle bli ett bra pass! så började vi trava, fortfarande världens finaste, och i galoppen, lite stark men dutti ändå:) så iaf, trande bara på att få honom att lyssna ordentligt samt mjuka upp honom oxå...

men usch, i slutet gjorde han det som jag tycker minst om när man rider, asså, bocka, stegra, sticka, och gör det, men han drog in näsan, släppte bettet och var världens travare, fort som fan, inte lyssna, inte stanna... jag absolut hatar när ngn häst gör så, det är det absolut värsta som finns (enligt mig)... när jag iaf blev lite nöjdare med honom avslutade vi.

nu sitter jag här o tjockar mig, har precis ätit mcdonalds och dricker cola nuxD inte bra men sååå gott;)

imorn har jag ju träning, som jag verkligen hoppas ska gå bra, och sen måste jag hoppa på onsdag oxå, annars blir han bara ngt het på lördag;);) men de är väl härligt  när dom är heta, bara dom lyssnar oxå;)

Nathalie busk knut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback