flåt...

... för dålig update! har absolut inte haft lust att blogga, men nu har ja inget speciellt att gö', så why not?xD

iaf, jag hade ju beställt en plastrong, och en rosett från equi design och den kom igår:D så jävla snyggt! typ creme färgad i mitten, och en matchande rosett:D provade den igår, och yes, vi kommer absolut va snyggast på varje tävling! hehe... vet inte riktigt hur det blir med tävlandet nu... har kännts så, typ, tungt? asså, ingen placering på 5 tävlingar... ja vet att man inte ska gå efter rosetter, men känslan, och det har jag gjort, och ibland har känslan varit bra, men oftast inte... känns som vi tappar allt? nä, de vet jag att vi inte gör, vi har ju gått upp i klasserna, och vi kommer ligga runt 60% i dessa klasser ett tag, men sen kommer det klicka, och vi kommer sttiga i %en. det gäller bara att vänta, och att träna. men vi kommer väl dit ngn dag:)

idag hade jag lektion för madde. och ojjjjjj! han kändes skitfin i traven när vi red fram, men hm, när vi började galoppera så typ tog han tag i vänster, och det gick i 190... sen kändes han allmänt springig hela lektionen... det enda som var bra var nog mellantraven. mellangalopp gick inte, han stack bara, så det gällde bara att få honom lugn:P menmen, vi drar nog ut imorn, o busar lite:) ska nog köra med hackamore... både så han kan beta lättare, och jag tror nog att han kommer va h e t ... det kommer nog bli en hel del bakut sparkar och bockande, och gå i 190, och va livsfarliga stenar längs vägen, men va ska man säga, min häst älskar livet:')

har anmält mig till en tävling idag oxå:) i hammarö, typ i karlstad. blir LB:1 o LA:2. LB:1 är bara för att få in känslan, och lite "uppvärmningsklass", lch nej, jag är inte ute efter rosetten, men jag är rädd att om jag väljer svårare klasser kommer vi ha en pisskänsla hela tiden:P så först LB:1, och sen har jag ju inte varit nöjd med ngn av mina LA:2or i år, så jag ska försöka få en bra känsla i den oxå, sen är jag nöjd;) ska se om jag kanske kan klämma in ngn hopptävling innan vi avslutar denna säsong, om papi tillåter detx) annars blir det ju luciashow (om vi ska vara med i den), och sen blir det ju till våren igen:)

nathalie busk knut
vi saknar sommaren:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback