LA:4 debut

kom till tävlingsplatsen, och började värma upp... han kändes ngt "spänd". men helt ok i början, sen bättre och bättre. efter ett tag kändes han riktigt fin!

sen i  på banan... dog... lyssnade inte, jag red som en ..., och inget funkade. men ändå, för en sån katastrofritt, 58%... sist i klassen oxå, den ända under 60%-.- menmen, nästa gång:)

sen uppvärmningen inför LA:4... han körde in rumpan, och va öppen i formen, och typ "ignorerade" mig... så jag tog ett spö, och då kom protesterna... men efter ett tag gav han sig, och blev riktigt fin!

sen in på banan, och det gick riktigt bra! han kändes uppmärksam, och pigg. men haha, jag va ju duktig o fick blackout... när jag kom till halvvolterna, bara tvärstannade jag, hade ingen aning om vad jag skulle göra:S fick göra om, och sen kom jag ihåg:) sen vid den samlade galoppen, den första, så fick vi en 7a, vilket jag absolut inte trodde! men ofc, när vi skulle vända över i förvänd vare en jävla sten elr ngt, så han snubblade på, och råkade byta galopp... där förlorade vi ca 9 poäng (poängen dubblades där). andra samlingen, flöt jättebra! vändningen till förvänd gick oxå bra. sen en liten snubbling innan halten (halt o hälsning), och ngra travsteg. men annars, supernöjd! 59%, och hade vi inte gjort dom där missarna, hade vi nog kommit 2a:P menmen, som i LA:2, nästa gång!

Nathalie busk knut




nathalie busk knut

bara ett litet smakprov, resten finns på bdb:) heter nattisssss för er som inte vet:)


Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

JÄÄÄTTE fina bilder ;)

2010-10-07 @ 17:23:36
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback