ländtäcke

har ju letat efter ett ländtäcke, och har kanske hittat ett! skitsnyggt, o man kan designa en egen model! vill ha ett vitt täcke med vitt kantband o guldig passpoal, och en guldig brodyr där det står "Nathalie Busk - Knut". skulle va skitsnyggt, men det kostar 1200, och jag har inga pengar typ, har lite auktioner på G, som jag kommer få ca 700 för, och sen min mp på 400kr... blir 1100, o sen kanske mami o papi kan bjuda på 100 kr? men då har ja ju inga pengar till globen, o ja behöver en ny jacka, kingsland elr en pikeur helst och de kostar runt 2000 eller mer ett nytt swarovski pannband, typ 1000kr...är nu uppe i 4200 kr typ... mamma? haha, hon kommer bli sur, men hjälper mig nog, så får jag betala av det jag lånar:)

har förresten anmält mig till en blåbbärshoppning, 70 o 90 cm, ska bli skitkul! våran första hopptävling, vi hoppade ju i segersjö, men det va ju bara 60cm, och det va ju startfälttävlan... funderar på va vi ska ha på oss;) blir nog den blå outfiten tror jag;) den är ju så söt! blått schabrak o blå benlindor, ska köpa ett blått träns oxå, men det blir nog till våren;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback