ny hjälm

idag när jag klev upp varde snö ute, både bra o dåligt... fint att ta kort om det är snö, men blött o kallt:P
sen idag varde ponnyhoppning i stallet. valåsen lånar vårat ridhus, då deras är en ombyggd lada tror jag, så det är massa pelare i... iaf, många sjukt söta små ponnysar, sötast är nog dom små b-ponnysarna med sina små ryttare:) mamma stog i kafeterian, så jag kollade på hoppningen, men orkade inte fota den här gången;)

på hoppningen fanns typ en "loppis", och de va en tjej som sålde en hjälm, helt ny, jacson, precis som jag vill ha! den hade kostat typ 1500 eller ngt när hon köpte den, men den var för stor för henne, o ja provade den, o gissa vad? den passade, så jag köpte den;) jätteskön o jättesnygg, o min gamla är ful o blekt av solen, så det kunde inte passat bättre:)

knut fick stå idag, för det är ju tävlingar, och vet inte när dom slutar, ngn gång i eftermiddag gissar jag, så han fick stå^^ imorn blirde nog ett dressyrpass, och kanske en kort uteritt:)


en sån blev det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback