hatar rubriker:/

först kom jag till stallet, papi skjutasde mig, så jag kom dit vid halv fyra? iaf, så mockade jag o så, mamma skulle köpa nya sporrar, för jag tappade en av mina på förra tävlingen... så kommer hon vid halv fem, och har ganska vassa sporrar... så bara åka o byta:S

red på hoppbanan sen, gick ganska bra, men han va lite överkänslig, då jag inte ridit med sporrar på typ 1 månad:P men det är ju helt förståelit, så de va bara använda skänkeln så mjukt som möjligt, räckte att jag typ bara tänkte skänkelvikning t.ex, så gjorde han det^^ min duttia lilla skrutt:') gjorde ngra galoppombyten oxå, vilket resultarade i 2 sekunder korsgalopp, sen kommer han på: ajuste fan, jag har ju bakben! så bytte han på dom  oxå^^ puckoplutten då;)

taggar inför tävlingen, då den ökade galoppen bara blir bättre! samma med samlingen:) så iaf, vi jobbar, och förhoppningsvis får vi iaf ett godkännt resultat, men vi blir ju glada om vi får mer än så;)


min farmtida elit;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kan inte du ta några nya ridbilder snart? trött på att se samma bild i varenda inlägg.

Kram :)

2010-09-21 @ 18:27:03
Postat av: Nathalie Busk

jodå, de gäller bara att mamma elr pappa är lite snäll o orkar följa med o fota;) annars får ja be ngn annan i stallet, men jag är typ där när ingen annan är det;) men de kommer nog:)

2010-09-21 @ 18:59:58
URL: http://dressyrarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback