idag + igår

igår red jag ju för madde, och i förrigår vilade han. iaf, han var superstark, bara drog o sprang. men efter ett tag lugnade han sig ngt... men de va bara bra i den samlade galoppen, då han bara orkade mer. men vi tränade lite samlad trav oxå, vilket jag själv tycker är mkt svårare, men han hade mkt lättare för det iaf... sen lite serpentiner så han lugnade sig...

idag hade jag ju lektion för ulrika. när vi värmde upp försökte jag bara lägga ner honom extra mkt, och överböja honom extra mkt. han va ganska ok då, men ganska hård i vänster tygel, men det "släppte" efter en stund. han hade en bra energi, men blev lite "taggad" eller va man ska säga, och ville inte stödja sig på bettet. men efter mkt skänkel släppte det lite... men i slutet släppte det ordentligt, o bakdelsvändningarna satt som en smäck. i galoppen släppte det oxå i slutet, likaså traven. han sänkte sig, och ryggen kom upp mer.

ja, annars? sitter o väntar på startlistor. har sett att en "rosettplockare" ska va med i LA:2 (inga namn), dålig stil! dom tävlar på HÖG nivå annars, och nu LA:2, när det finns andra klasser? aja, folk är ju som dom är;)

imorn ska knut oxå vila, klippning på g! ska försöka ta före - efter bild, om jag kommer ihåg kameran, så ska knut få leka modell;)

asså, jag vet inte vad jag ska skriva om, ge förslag!!


mysiga bilden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback