jag är sämst på rubriker!

hej sötnosar! glad idag! imorse gick jag upp kl7-.- nu sjönk mitt humör igen.... iaf, hade morgonen i stallet, och sen kl 9.45 lektion för susanne. gick   h e l t   e n k e l t   u n d e r b a r t! han va pigg o spänd i början, för de va en valack som inte visste att ha va valack, så han hade kul med ett sto som han går i hagen med, o de har han aldrig gjort förut.... menmen, iaf, dom gnäggade o sprang omkring o hon gjorde såna där "sto pip"... men de gick över efter ett tag. vi har ju fått lite taktproblem i traven, de går typ: 1 2 1   212 1  2 1 2 12 , typ iaf, fast kanske inte så mkt:I men ni fattar ju;)

började med att rida i låg och lång form i alla gångarter, med mkt halvhalter, o eftergift. sen lite små volter o tempoväxlingar, samt att överställa honom i hals och kropp. sen kom susanne, o då blev de mkt lydnad o lösgörande arbete. knut va e x t r e m t duktig! han jobbade fint o va mjuk o fin. hoppas de håller i sig till på lördag! (om de blir ngt);) 
 
har fått en del frågor nu om vad jag heter på BDB, och då kan jag svara att jag heter nattisssss.






Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte videoblogga snart igen ? (:

2010-09-11 @ 17:44:11
Postat av: Nathalie Busk

jodå, men jag är ju bara så himla LAT, så jag typ filmar, men orkar inte lägga ut de på datorn;) men ska försöka skärpa till mig;D

2010-09-11 @ 18:32:04
URL: http://dressyrarn.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättefin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-11 @ 20:50:40
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback