kmr inte på ngt:)

sitter här vid tvn o kollar film... har tråkit o ninja den lilla jäveln har sprungit omkring hela dagen, o hon väckte mig vid typ 10... alldeles för tidigt för en helg för mig iaf;) men sen kunde jag inte somna så de va bara gå upp... ngt hungrig är jag oxå nu, vi hade bara äckliga saker hemma^^ men mamma skulle gör soppa snart, en jävla god oxå;)

har kvällen i stallet, så vi åker vid typ 5. vet inte riktigt hur det blir idag... tävlingen blev ju inställd igår, så han skulle ju vilat igår, men då körde vi ju lydnad, så idag tror jag de blir dressyrbanan, måste ju träna på 60 metersbana nu innan LA:4an... usch, läste propositionen igår igen, och fy! vi sk vara utomhus, och det kommer säkert ösregna, för de gör de alltid när jag tävlar, + att det är höst nu:S längtar verkligen till våren och den nya tävlingssäsongen... då jävlar ska vi debutera o debutera (om allt går som det ska, utan skador i vinter)! vi hoppas att även denna vinter blir skadefri, men man vet ju aldrig med is o sådär... men de ska nog gå bra:) hoppas på att kunna debutera MSV C:1 (LA:6) och/eller LA:P1... bara träna nu i vinter! sen vet jag inte om jag ska rak knut? han har inte så lång päls nu, men den kanske blir jättelång sen, o det blir försent att raka? gah, får väl vänta lite o se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback