min måndag (den 6e)

i måndags drog zilla, jonna o jag in till kga, o shoppa:D vi va shopparNa, o fan va kul vi hade! mamma o pappa va ju i turkey, så ja låna 700 från zilla o jonna, o så drog vi:) köpte: två linnen (ursnygga!), skrikrosa nagellack, en bh, o en parfym. sen gick vi till mc o tjockade oss;) inte bra för mig iaf, men sååå gott:P haha, fyfan, vi är sjuuuka! ni vill inte ens veta va vi gjorde på mc, men ni får ngn bild från de, o ngra bilder från skolan oxå;)


från mc, visste inte ens att zilla tog bilden:S

provrummet:)

extremt seriösa i skolanxD

sötaste jonnaponnalonnaschonna

och en mindre söt jag-.- haha, såg precis att min jävla tunga är ute på varje bildxD


o sötaste zilla oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback