VILKEN ÖVERRASKNING?!

ska snart till stallet, har träning för madde. ska nog träna på dom där förbannade ryggningarna, bakdelsvändningarna, o den jävla samlade galoppen...

igår red ja på hoppbanan, o nja, passet gick sådär... han hade inte blivit ordentligt riden på 3 dagar, så han blev lite bekväm... när jag ber honom sätta under sig vänster bak, så blir han grinig, o börjar trippa framåt i en väldigt snabb takt. så jag gjorde lite mjuka halvhalter, o då blev han ännu tjurigare när han inte kom undan... men efter lite samlad-arbets-mellangalopp övergångar, lossnade de lite, o han blev relativt fin. lite trippig, men bättre än innan. mamma skulle ju tagit kort, men de blev ngt fel på kameran, så alla blev svarta, o de gick inte ändra inställning eller ngt sånt:P  menmen, blir väl när jag eller pappa tagit till orken att fixa det;) tror jag vet varifrån jag fått min lathet. från min älskade papi:)<3

o nu till "överraskningen"... DET BLIR INGEN TÄVLING PÅ LÖRDAG:(. inställd pga fler strykningar:S menmen, då blire ju bara mer tid att träna inför den där LA:4an:) vill verkligen få ett resultat att va nöjd över. jaja, vi får väl se...:)


STOPP! visste att han skulle stanna på den här, med massa säckar o stenar:O
men han hoppade till slut iaf:)


Kommentarer
Postat av: ankihh

Hitta den gömda fjärilen i ngt av mina blogginlägg i min bloggtävling, läs mera på min blogg eller bara klicka på länken under:

http://ankihhc.blogg.se/2010/september/bloggtavling-for-er-lasare.html



MVH AnkihhC

2010-09-17 @ 20:54:51
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback