träningggggg

tränade för madde idag. kom till stallet, o naw, sötnosen såg mig, gnäggade, o sprang som en idiot, o de finns ju stenar i hans hage, men woom, dom hoppade han över:) haha, han bara swoom, o hoppade o sprang, o gnäggade:') tog in honom, o haha, stoooor lerfläck i pannan:P fin, men bara borsta bort;)

satt upp o började skritta. väntade mig en sjukt pigg häst, men näe, lugn som en kossa^^ när vi började trava hade han mkt bjudning, men inte särskilt mer än vanligt:) rundade honom mkt, o skritt-galopp-skritt-trav-skritt-galopp övergångar typ;) han nickade lite i vänster galopp med huvet, så lite övergångar passade bra, så han fick igång bakkärran lite.

sen kom madde, o vi började med att rida igenom LA:2. lite bråttom i traven, lite hastig takt, men vad ska man vänta sig? inga jättemissar, bara ngt taggad...;) sen LA:4, (på 40 metersbana, menmen), och det gick bra de me:) i den samlade galoppen, eller ja, precis när vi skulle växla till samlad galopp, så satt jag bara lite tyngre i sadeln, o skulle precis börja jobba som jag brukar behöva göra, men så säger madde: där är samlingen jättebra! jag bara: woot? ja hade ju typ inte gjort ngt^^ dutti påni:') så taggad! även om ryggningarna inte direkt satt bra, och bakdelsvändningarna bara va ok, så är jag taggad! har inga nya bilder, så ni får ingen;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback